30.03.2017

PRZEPROWADZIŁAM SIĘ DO SAN FRANCISCO?! #vlog

PRZEPROWADZIŁAM SIĘ DO SAN FRANCISCO?! #vlog :) Zapraszam do oglądania! 




SHARE:

26.03.2017

Moja Weekendowa Pielęgnacyjna Rutyna + DIY

Moja Weekendowa Pielęgnacyjna Rutyna, czyli co robię dla swojego ciała i duszy gdy mam nieco więcej czasu :) Zapraszam do oglądania! 




SHARE:

25.03.2017

LOOKBOOK marcowy - WIOSNA 2017

LOOKBOOK marcowy - WIOSNA 2017 :) Zapraszam do oglądania! 




SHARE:

19.03.2017

LOOK of the day - ruffle top & biker jacket


Co zrobić z za krótką i prześwitującą tuniką? Jest tak przeurocza, że nie mogę się jej pozbyć, więc w końcu wpadłam na pomysł, że po prostu przykryć ją swetrem! Tego dnia było dosyć wietrznie, więc opatuliłam się szalem i kurtką. Mam jednak wrażenie, że cała stylizacja prezentowałaby się lepiej z inną torebką.. Niestety tak to już jest gdy w domu nie ma sie lustra ;)

SHARE:

18.03.2017

Ochota na słodkie po posiłku - jaka jest przyczyną i jak sobie z tym radzić?

Wiele osób skarży się, że ma ochotę na coś słodkiego po posiłku. Często jest to po prostu wyuczony nawyk z dzieciństwa - deser po obiedzie lub coś słodkiego w nagrodę za zjedzenie posiłku, nie zawsze tylko w tym problem. Nasz apetyt daje nam znać, że czegoś potrzebuje. Co oznacza ochota na słodkie po posiłku? O tym więcej poniżej.


SHARE:

16.03.2017

LOOK of the day - Jak optycznie wydłużyć nogi?

Nic tak dobrze nie wydłuża optycznie nóg jak beżowe/cieliste buty! Można łączyć je niemal ze wszystkim i zawsze będą wyglądać dobrze. Swoje beżowe botki kupiłam już wiele lat temu w Pull&Bear, ale nadal są dobrym stanie. Co ważne - są niesamowicie wygodne. Przyznam, że nigdy wcześniej nie spodziewałam się tego po butach z sieciówki! Czy też mieliście takie miłe doświadczenia? Jeśli tak to proszę dajcie znać w których sieciówkach można znaleźć ładne i wygodne buty :)

SHARE:

12.03.2017

LOOK of the day - biker jacket on a rainy day

Deszczowy, wiosenny dzień.. W Austin praktycznie codziennie jest bardzo wilgotne powietrze, ale w deszczowy jest jeszcze zazwyczaj duszno. Jak widać nawet nie chciało mi się układać włosów, bo wiedziałam, że nawet po chwili przy takiej pogodzie będą wyglądało tak jak przed ich ułożeniem ;)

SHARE:

10.03.2017

Jak naturalnie PODWYŻSZYĆ poziom ESTROGENÓW - DIETA i ZIOŁA

Niski poziom hormonu żeńskiego - estrogenu, czyli niedobór estrogenów jest inaczej zwany hipoestrogenizmem. Występuje zazwyczaj w okresie menopauzy, ale może wystąpić również u młodszych kobiet cierpiących z powodu braku miesiączki lub też w przypadku problemów z przedwczesną niewydolnością jajników.
Jak naturalnie podwyższyć niski poziom hormonów żeńskich za pomocą diety i ziół? Na co wpływają estrogeny? Jakie są skutki niskiego poziomu estrogenów? O tym wszystkim przeczytasz w tym artykule.


SHARE:

08.03.2017

PLEŚŃ, GRZYBY i TOKSYNY - ich wpływ na nasze zdrowie

Kiedy myślimy o problemie zanieczyszczenia powietrza to najczęściej przychodzi nam do głowy smog, spaliny samochodowe, dym tytoniowy lub ten z kominów budynków fabrycznych i mieszkalnych. Ale czy pleśń i grzyby mogą zanieczyszczać powietrze? Niestety tak… I do tego w znacznie gorszy sposób!


SHARE:

07.03.2017

Dlaczego musiałam przejść z diety WEGAŃSKIEJ na PALEO?

Dlaczego musiałam przejść z diety WEGAŃSKIEJ na PALEO? W tym wpisie dowiecie się dlaczego i w jaki sposób dieta wegańska spowodowała u mnie zaostrzenie przewlekłej choroby autoimmunologicznej - Leśniowskiego-Crohna. Dostaję od Was często pytania dotyczące mojej diety, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moją historią. Opowiadam o tym jak zaczęła się moja przygoda z dietą wegańską/roślinną, a także później witariańską/surową/frutarianizmem. Jakie skutki uboczne stosowania różnych diet (od diety wegańskiej, przez dietę surową, a następnie paleo) u mnie wystąpiły i na co warto zwracać uwagę, by stosowanie różnych diet było bezpieczne. Zapraszam do oglądania! 




SHARE:

06.03.2017

Ostatni miesiąc w ZDJĘCIACH

Koniec lutego, więc czas na zdjęciowe podsumowanie miesiąca :)

SHARE:

05.03.2017

LOOK of the day - pluszowy, szary kardigan w eleganckim zestawieniu

Zamawiałam ten pluszowy sweter z myślą o otulaniu się nim wyłącznie w domu, ale okazało się, że prezentuje się nieźle nawet w przypadku bardziej eleganckich stylizacjach niż dresowe spodnie ;)

SHARE:

04.03.2017

Ulubieńcy LUTEGO 2017 - kosmetyczni i niekosmetyczni

Ulubieńcy LUTEGO 2017 - kosmetyczni i niekosmetyczni - zapraszam do oglądania! 




SHARE:

03.03.2017

Protokół Autoimmunologiczny - Dieta przy Chorobach Autoimmunologicznych

Jak większość z Was już wie, od ponad 10 lat choruje na autoimmunologiczną chorobę Leśniowskiego-Crohna. Postanowiłam zrezygnować ze wszystkich leków farmakologicznych 2 lata temu, po ponad 7 latach brania regularnie bardzo silnych leków, które nie tylko przestały działać, ale także pogarszały mój ogólny stan zdrowia. Od tamtej pory chorobę sukcesywnie kontroluję jedynie dietą, naturalną suplementacją i czasami także ziołami. W tym artykule opiszę protokół autoimmunologiczny, który pomógł tysiącom ludzi na całym świecie wprowadzić wszelkie choroby autoimmunologiczne w remisję.



SHARE:

01.03.2017

Dlaczego warto MOCZYĆ orzechy i zboża? Jak to odpowiednio robić?

Pewnie słyszeliście już wcześniej, by łatwiej strawić ciężkostrawną fasolę i inne rośliny strączkowe, powinniśmy je wcześniej namoczyć przez wiele godzin. Ta rada odnosi się również do wszystkich innych produktów, które zawierają duże ilości kwasu fitynowego - w tym orzechów i zbóż, dzięki temu otrzymamy skiełkowane orzechy (sprouted nuts) i zboża. W tym artykule opiszę zalety kiełkowania tych produktów oraz przedstawię instrukcję krok po kroku, tak by osoby, które nie mają pojęcia jak to zrobić, mogły bez problemy zacząć odpowiednio kiełkować.


SHARE:
© Julia Caban | Blogger Template Created by pipdig