1. mindfulness
Mindfulness jest sztuką świadomego życia, gdyż poprzez systematyczną samoobserwację i badanie natury własnego umysłu daje możliwość znalezienia harmonii, radości i mądrości w życiu. Polega na rozwijaniu umiejętności pełnego skupiania uwagi na tym, co się w danej chwili, tu i teraz doświadcza (doznaniach, myślach i emocjach). Poświęć na to chociaż 5 minut każdego ranka, a to sprawi, że poczujesz się lepiej.

2. zapisz na kartce swoje sny
Poświęć kilka chwil na spisanie swoich snów. Dzięki temu uporządkujesz swoje myśli i zorientujesz się co podświadomie pojawia się w Twoim mózgu, często są to jakieś niedokończone czynności, które powodują stres - jeśli sobie je przypomnisz i zakończysz te sprawy to pozwoli Ci się zrelaksować.

3. otwórz okno
Nie ma nic lepszego niż świeże powietrze, to od razu naładuje Cię pozytywną energią, z którą rozpoczniesz dzień.

4. praktykuj jogę
Joga to nie tylko ćwiczenia ciała, ale także też umysłu. Do rozpoczęcia przygody z jogą może zachęcić Was to wideo z Mirandą Kerr - [link] ;)

5. dziennik
Zacznij pisać dziennik. To najlepsza metoda, by lepiej siebie poznać i zaakceptować. Możesz pozbyć się w łatwy sposób negatywnych uczuć oraz poczuś wdzięczność za to co Ci się każdego dnia przydarzyło.


 Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter

5 komentarzy

  1. nie wiem czy pkt 5, byłby w miare bezpieczny w moim domu.. balabbym sie, ze ktos przeczyta ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba taki z kłódeczką załatwić ;) hehe

      Usuń
  2. potwierdzam patent z pisanie dziennika!! ;DD

    OdpowiedzUsuń

Contact

© Julia Caban
DESIGN by THE BASIC PAGE