01.02.2014

JEDZENIE, które BALANSUJE hormony, WZMACNIA włosy i POPRAWIA wygląd skóry

Jedzenie wpływa na hormony, nastrój, trawienie, energię, libido, metabolizm i na to jak wygląda nasza skóra. Poniżej przedstawiam Wam listę produktów, które pozytywne właściwości na nasz organizm.

1. czyste białko
- orzechy
- fasola
- nasiona
- quinoa (komosa ryżowa)
- soczewica

2. zdrowe tłuszcze
- olej kokosowy
- awokado
- orzechy i nasiona

3. warzywa bogate w antyoksydanty
- zielone warzywa: szparagi, brokuły, szpinak, kapusta, ogórki, kapusta, kolendra
- różnokolorowe warzywa: zielona, czerwona, żółta i pomarańczowa papryka, czerwona kapusta, czerwona/biała cebula, pomidory i marchew
- słodkie ziemniaki, buraki, karczochy, dynia

4. lecznice zioła i przyprawy
- cynamon
- kurkuma
- pieprz Cayenne
- kminek
- czosnek
- imbir

Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter

source:
http://renewingallthings.com/
http://www.mindbodygreen.com/0-11983/48-foods-to-balance-your-hormones-give-you-glowing-skin.html
SHARE:

18 komentarzy

  1. dodałam Cię na instagramie :)
    http://instagram.com/bearteddy92

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Bardzo przydatny post :) Dzięki! Ostatnio zauważyłam, że "wyczekuje" na Twoje wpisy, hihi ^^
    W każdym razie jednym z postanowień moich na nowy rok (albo można powiedzieć na dalsze życie ^^) jest świadomie wybieranie produktów i więcej woooody :D

    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :)) również pozdrawiam Justynko :*

      Usuń
  3. Fajnie, że regularnie dodajesz nowe wpisy lub filmiki :)

    Ogromnie zainteresowałaś mnie tym olejem kokosowym, tak samo jak i kuchnią pięciu przemian. Słyszało się o tym już wcześniej, ale obecnie słyszy się tego tyle, że trudno o wszystkim pamiętać, a jeszcze trudniej wszystkiego spróbować.

    Do przypraw na pewno dodam kurkumę, ja zaś bardzo lubię pieprz ziołowy, który często dodaję do kaszy z gotowanymi warzywami i soczewicy. Na koniec kaszę z warzywami polewam olejem z pestek winogron lub lnianym. Lnianym uwielbiam polewać kaszę kuskus, do której niesamowicie pasują mi podgrzane warzywa - cukinia i marchewka.

    Orzechy są bardzo zdrowe, ale faktycznie łatwo z nimi przesadzić. Za samym awokado jednak nie przepadam... może jako dodatek?

    Trzymaj się ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej kokosowy zawsze mam w kuchni, uwielbiam na nim smażyć i piec, bo nadaje się do używania przy bardzo wysokiej temperaturze :)
      postaram się przygotować przepisy według kuchni 5 przemian, są przepyszne!
      pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
    2. Byłabym przeszczęśliwa, gdybyś przygotowała te przepisy! :)

      Usuń
  4. masz przystępne, a post rzeczywiście ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post ! Moze w końcu moja cera przestanie być taka nieznośna ! :) Dziękuje i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już ponad 2 lata walczę z trądzikiem.. Chociaż przez ten czas leczyłam się sama, więc rezultaty były marne. Teraz jestem pod opieką dermatologa, przepisał mi antybiotyk i maść i zobaczymy jak to będzie. Powiedział też: zero kakao, ostrych przypraw i ograniczać nabiał. U youtuberki DiamondsAndHeels na kanale usłyszałam, że właśnie orzechów nie powinno się jeść, bo mogą powodować nasilenie trądziku. Polecam Ci odwiedzić jej kanał, bo walczyła przez długi czas z OKROPNYM trądzikiem cystycznym. Także chyba wie co gada :) Pozdrawiam!

    emkaloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kilka lat temu odkryłam jej kanał, wtedy też walczyłam z trądzikiem…
      sporo osób jest uczulonych na orzechy i to chyba dlatego taka informacja krąży po internecie ;) orzechy są jednak bardzo wartościowe dla organizmu (migdały, orzechy włoskie, laskowe itp. orzeszki ziemne to w ogóle nie to samo) i osoby, które nie mają na nie alergii ani nie widzą negatywnych skutków ich spożywania jak najbardziej powinny je jeść i to codziennie :) dodam tylko, że orzechy powinno się moczyć przed zjedzeniem, wtedy są o wiele lepiej trawione!
      pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Witaj :) Julia nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) wszelkie informacje na moim blogu nietylkokosmetyki.blogspot.com. Mam nadzieję, że zechcesz odpowiedzieć na kilka moich pytań ? :) pozdrawiam Iva.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* pewnie! to będzie sama przyjemność :)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  8. świetny post, po obejrzeniu Twojego filmiku zmieniłam pielęgnację i używam kremów bez silikonów i widzę ogromną różnicę w wyglądzie mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że mogłam pomóc!! :) pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  9. jesteś wegetarianką?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpinak może powodować odkładanie się złogów w nerkach - szczawiany w nim zawarte, a czosnek jest bardzo zdrowy ale potrafi nieźle obciążyć wątrobę,to takie medyczne ale szczerze jeśli chodzi o mnie to uwielbiam czosnek :D
    Tak naprawdę ciężko określić co na kogo jak wpływa. Ja miałam od zawsze ładną cerę, po czym przyszły zaburzenia hormonalne i nie wyrównam ich jedzeniem. Może skuszę się na minerały i chociaż tym odciążę swoją twarz (podobały mi się Twoje filmy o minerałach)
    W mojej diecie jest bardzo mało mięsa, staram się jeść eko produkty, ale to dlatego bo za mięsem nie przepadam :) Szczerze nie widzę żeby to działało ale chociaż mam świadomość że to troszkę zdrowsze ;)
    Najgorszy i tak jest STRES. jesteśmy zabiegani, zmęczeni i denerwujemy się.. Nic tak nie wpływa na gospodarkę hormonalną jak właśnie stresujące sytuacje.
    Fajny blog! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolei słyszałam, że ogólnie odstawienie cukru w diecie normuje układ hormonalny.
    Ponad to siemię lniane, olej niany i olej z wiesiołka i wgl zdrowa dieta - potrafi zdziałać cuda zapewne. :-)

    OdpowiedzUsuń

© Julia Caban | Blogger Template Created by pipdig