Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter


11 komentarzy

  1. ale się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga!!:)) żel aloesowy Gorvity juz kupiłm, stosuję i jestem zadowolona, moze w koncu skonczą się tez moje problemy skórne (bardzo podobne do Twoich kiedyś). Dzięki za uświadomienie, że minerałki z AM mogą powodować wysyp... od ok roku strasznie mnie wysypuje, minerałków używam od 3 lat, od jakichs 2 lat AM, wczesniej bylo ok, moze cos sie zmienilo przy produkcji tego podkladu??...no nie wiem, w kazdym razie odstawiłam na razie AM i juz widze, że jest lepiej:) dzięki Tobie i Twoim radom nadzieja powróciła!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę! trzymam za Ciebie kciuki kochana :*

      Usuń
    2. mi też AM bardziej zaszkodziło niż pomogło...i piękły mnie po ich produktach oczy..Julia świetnie wyglądasz w prostych włosach.

      Usuń
  2. uwielbiam takie posty :)
    według mnie lepiej Ci w kręconych włoskach,ale w prostych też całkiem ładnie. Co tu dużo mówić :ładnego we wszystkim jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ja też uwielbiam Julię w kręconych.:) + czy ten róż nie ma silikonów i nie bedzie powodował wysypu?... + Dzięki niej i filmiku o zmianie pielęgnacji twarzy i makijażu, moja buzia zaczyna wyglądać normalnie.:) Czyli rzadko mnie wysypuje i jak już to w mniejszych ilościach. :) Hura!. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam znaleźć składu na opakowaniu, ale przeszukałam internet i z tego co znalazłam wynika, że nie posiada silikonów - do tej pory nie zauważyłam wysypu po nim, więc chyba jest w porządku ;)
      bardzo się cieszę, że mogłam pomóc <3

      Usuń
  4. Lubię Twój kanał YT :))) Miło się Ciebie słucha :)

    OdpowiedzUsuń

Contact

© Julia Caban
DESIGN by THE BASIC PAGE