WYPADANIE WŁOSÓW po odstawieniu antykoncepcji hormonalnej 
Postanowiłam, że rozpoczę nową serię na moim blogu - "aktualizacja włosowa". Z postami tego typu spotykałam się wiele razy na wielu blogach. Myślę, że jest to dobry sposób, by pokazać Wam jak radzę sobie z PCOS i wypadaniem włosów po odstawieniu antykoncepcji hormonalnej. W tej notce pokażę Wam zdjęcia, które mogą zniesmaczyć wrażliwe osoby, więc ostrzegam ;)

zdjęcie z 7.10.14r.
Włosy zaczęły mi mocno wypadać z dnia na dzień… To było w połowie września i od tamtej pory za każdym razem gdy przeczesywałam włosy po prostu palcami - tyle włosów mi wypadało… Byłam w szoku, nigdy w życiu aż w takim stopniu mi włosy nie wypadały i to tylko po przejechaniu palcami po włosach, a nie przy szczotkowaniu…

zdjęcie z 30.10.14r.
Włosy nadal wypadają przy zwykłym przeczesaniu palcami…

zdjęcie z 19.10.14r.

zdjęcie z 6.11.14r.
Pomimo, że sporo włosów mi już wtedy wypadało to nadal wyglądały nieźle…

 27.11.14r.
Widać większe przerzedzenie włosów na czubku głowy.

27.11.14r.
Włosy na siteczku po myciu.

15.01.15r.

15.01.15r.

23.01.15r.
Może 1/5 włosów została… 

29.01.15r.
Włosy po umyciu

29.01.15r.
Włosy po przeczesaniu

29.01.15r.
Widać już "baby hair" :)

W następnych postach z tej serii pokażę Wam moje postępy, co stosuję itp. Walczymy dalej! :)


Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

15 komentarzy

  1. Teraz już wiem, że na pewno nie ruszę hormonow.. Wolę pozostać przy prezerwatywach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wstawisz zdjęcie w wyprostowanych włosach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, podziwiam,że jakoś dajesz radę. Ja bym się chyba załamała, gdyby tyle włosów z dnia na dzień zaczęło mi wypadać. Nie poddawaj się i walcz, trzymam kciuki za nowe "baby hair"!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana mogę sobie tylko wyobrazić co musiałaś przeżywać. Różnica w wyglądzie włosów obecnie jest zdecydowanie na plus ! Włosy widocznie się zagęściły a bh wyglądają na mocne. Trzymaj tak dalej bo to co stosujesz działa znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z Tobą i wiem, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, zle to wygląda, ale mam nadzieje, ze uda Ci się powrócić do gęstych włosów :)
    Mam jednak zasadnicze pytanie...Stosowałaś tabletki anty, które nie powinny być w Twoim przypadku zażywane przez chorobę Crohna, tak? Czyli lekarz przepisał Ci tabletki bez wczesniejszych badań? I czy majać PCOS też masz te skutki uboczne m.in. wypadanie włosów?? Nurtują mnie te pytania, wiec mam nadzieje ze odpowiesz, bo nigdzie nie widziałam konkretnej odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciekawe pytanie :) Odpisałam tutaj: http://itsjul.blogspot.com/2015/02/q-pcos-antykoncepcja-hormonalna-skutki.html

      Usuń
  7. Kochana, życzę siły i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cie, ja bym wlosy odrazu skrocila

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki ! będzie dobrze, jesteś niesamowicie inspirującą osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz będzie już tylko lepiej! :) Nie poddawaj się, Kochana, jesteśmy z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedne wloski :( biedna Jula :* ale jest lepiej i bedzie lepiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za wsparcie kochane :* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. A włosy wypadały Ci już podczas stosowania tabletek czy zaczęły dopiero po odstawieniu? Ja stosuję od około roku novynette i od października niepokojąco dużo włosów zaczęło wypadać- myślałam, że to takie jesienne ale coś za długo trwa bo włosy nadal lecą :/ Szczególnie widzę ich braki po bokach głowy, czubek jest w miare ok... Robilam już morfologię krwii, badałam tarczyce, testosteron, prolaktyne... wszystko jest ok poza troche za dużą ilością żelaza... nie wiem jeszcze co badać, myślałam nad odstawieniem ale boję się że wtedy już żadne włosy mi nie zostaną bo mimo ze dohodowałam się troche bh dzięki wcierce z koziradki i wierzbownicy ale one też jakoś mocno się głowy nie trzymają :c Przy okazji bardzo podziwiam ze jesteś taka dzielna, trzymaj się mocno kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, bardzo proszę Cię o informacje co dokładnie robiłaś aby poprawić stan swoich włosów (wcierki, suplementy itp.). Jestem obecnie w takiej samej sytuacji... I mam bardzo podobne włosy do Twoich, tyle że trochę krótsze.

    OdpowiedzUsuń

Contact

© Julia Caban
DESIGN by THE BASIC PAGE