11.08.2015

Jak DIETĄ pozbyłam się TRĄDZIKU - krok po kroku, jadłospis, zioła

Jak po raz drugi DIETĄ i ZIOŁAMI pozbyłam się TRĄDZIKU - krok po kroku, jadłospis, oczyszczające i regulujące zioła


Dostaję od Was codziennie mnóstwo wiadomości z pytaniami jak udało mi się poprawić stan cery - jakie dokładne zioła stosowałam i co jem. Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na większość pytań :)

Poniżej zdjęcie sprzed kilku miesięcy przed wprowadzeniem diety i ziół oraz zdjęcia po - bez obróbki i makijażu.

Jak widać moja cera nadal nie jest idealna i wiem, że przede mną jeszcze długa droga do uratowania jej po tym co zrobiła mi antykoncepcja hormonalna i leki, ale różnica (w moim odczuciu) jest widoczna :)

Tutaj pokazałam w zdjęciach jak w przeciągu kilku dni i tygodni moja cera się zepsuła - osoby wrażliwe lepiej niech nie oglądają tych zdjęć!

PRZED:





PO (mój aktualny stan cery):


dieta:
Jem w większości na surowo (dieta witariańska/raw). Moja dieta jest roślinna, bezcukrowa, z wyłączeniem roślin strączkowych, bezglutenowa (przez pewien czas byłam na diecie kompletnie bezzbożowej - teraz rzadko, ale zdarza mi się zjeść ryż lub kaszę), unikam produktów przetworzonych.

Moja dieta jest oparta na świeżych owocach i warzywach. Jem regularnie - co ok. 3-4 godziny. Robię dłuższe przerwy pomiędzy posiłkami pijąc spore ilości płynów i nie podjadam. Nie jem po 19.

Praktykuję codziennie ssanie oleju (więcej informacji). Piję na czczo Miksturę Słoneckiego (10 ml oleju + 10 ml alocitu + 10 ml soku z cytryny). Później piję wodę mineralną i dopiero potem jem śniadanie.

Nie jem/nie piję:
nabiał (wszystkie produkty pochodzenia mlecznego oraz jajka)
cukier rafinowany
słodziki
sztuczne aromaty i barwniki
rafinowane oleje roślinne
gluten
strączki
alkohol
napoje gazowane
pasteryzowane, słodzone soki owocowe
ziemniaki
kukurydza
soja (nie jem produktów zawierających soję, np. lecytyna sojowa)


Ograniczyłam: 
orzechy i ziarna
słodkie ziemniaki
papryka
pomidory
bakłażany
kawa
herbata
wszystkie zboża (kasze i ryż mają podobną budowę białek do glutenu)


Jem/piję:
mięso (oczywiście ryby to również mięso)
warzywa
owoce (również te bogate w tłuszcz: awokado, oliwki)
produkty bogate w kwasy omega-3
przyprawy (w szczególności te działające przeciwzapalnie)
zielone koktajle
nierafinowane oleje
mleczko kokosowe (w małych ilościach)
zioła (między innymi: krwawnik, malwa czarna, pokrzywa, mięta)


styl życia:
- śpię minimum 6-7 godzin dziennie (ważne by kłaść się spać przed 22!)
- praktykuję ssanie oleju
- ćwiczę jogę, unikam ćwiczeń, które powodują fizyczny stres
- minimalizuję stres (joga, medytacja)

suplementy:
l-glutamina (pisałam o niej tutaj, leczy zespół nieszczelnego jelita) - dokładnie tu


witamina D3 (działa przeciwzapalnie, nie bez powodu w lecie stan cery zazwyczaj się poprawia - to również zasługa wit. D ze słońca) - tutaj (jeśli ktoś woli w formie kapsułek - tu)

dobrej jakości probiotyki 100 miliardów bakterii - dokładnie te, a codziennie przyjmuję to

fortyfikowane w witaminy B płatki drożdżowe - tutaj (wcześniej kompleks witamin z grupy B - tutaj)

witamina C skrystalizowana (usuwa metale ciężkie z organizmu - niezwykle ważna!) - dokładnie to

ekstrakt z Boswelli (działa przeciwzapalnie) - dokładnie ten


enzymy ułatwiające trawienie - po każdym gotowanym (niesurowym) posiłku - tutaj

suplement wzmacniający i przyspieszający porost włosów Maxi Hair Plus - tutaj (wcześniej biotyna - tutaj)


Tutaj wypisałam wszystkie zioła/suplementy, które mają wpływ na regulowanie hormonów.

ekstrakt z Dong Quai (reguluje hormony) - dokładnie ten


korzeń Maca (reguluje hormony i dodaje energii) - tutaj



zioła/herbatki ziołowe:
pokrzywa (działa świetnie skórę, włosy i paznokcie) - tutaj

skrzyp (piję wymieszany razem z pokrzywą) - tutaj

yarrow/krwawnik - tutaj


mięta - tutaj

mniszek lekarski - tutaj


 Informacje tu zawarte służą wyłącznie do celów edukacyjnych i informacyjnych, nigdy nie mogą zastąpić opinii pracownika służby zdrowia.

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę FacebookInstagram i Twitter

http://www.pepsieliot.com/czy-chorobe-crohna-i-zapalenie-jelita-grubego-mozna-wyleczyc-naturalnie/
http://www.pepsieliot.com/jak-sie-pozbyc-przewleklych-stanow-zapalnych/
http://womenshealthorders.com/how-i-kicked-my-autoimmune-disease-into-remission/?fdx_switcher=true
SHARE:

23 komentarze

  1. O rany, strasznie dużo tych supli! Mogłabyś powiedzieć, jaki masz do tego grafik? :D
    Bierzesz tego tyle codziennie czy jak? :)
    Zmiana cery cudowna, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, biorę codziennie :) dziękuję :* a zioła na zmianę

      Usuń
  2. A, jeszcze pytanie - nie bierzesz K2 do pary z D3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory jadłam w formie natto, ale myślę nad wprowadzeniem dobrej jakości suplementu :) polecasz coś?

      Usuń
    2. Sama poszukuję, bo rozważam branie, chociaż chyba najpierw zrobię sobie badania krwi. :)
      Ale póki co interesowało mnie to z veganicity albo D3 + k2 z this is bio (przynajmniej dwa w jednym, więc nie trzeba dwóch różnych tabletek brać :D)
      Jakbyś się sama na coś zdecydowała to koniecznie daj gdzieś znać. ;)

      Usuń
  3. u mnie trądzik nie był taki groźny, jedynym moim problemem jest tzw. kaszka zaskórników ;/ walczę i nie mogę zwalczyć, dermatolog nie pomógł :(

    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, sama robisz soki, czy kupujesz? Możesz polecić jakieś zdrowe, bez cukru itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile się orientuję, to sama je robi. :)

      Usuń
    2. jak kupuje to tylko świeże, jednodniowe witmar lub marwit :)

      Usuń
  5. Szkoda, że na zdjęciach "po" jest inna strona twarzy niż na zdjęciach "przed". Tak czy siak jestem wdzięczna za ten post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz obejrzeć mój najnowszy film na https://www.youtube.com/user/itsxjul/ z tutorialem makijażowym by porównać każdą stronę mojej twarzy jeśli uważasz, że czegoś tutaj nie widać ;)

      Usuń
  6. Wow, efekty są niesamowite! Brawa za wytrwałość :) Ja nie miałam aż tak zaawansowanego trądziku i wystarczyły leki przepisane przez dermatologa.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sobie poradziłaś :) Nie jestem przekonana do tak dużej ilości suplementów, ale skoro Tobie odpowiadają i działają uda, to może warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz :* wolę systematycznie brać dobrej jakości suplementy niż chemiczne leki, które mają skutki uboczne i w rezultacie powodują inne choroby :)

      Usuń
  8. super efekty:) ćwiczysz jogę sama czy w jakiejś szkole w Warszawie? mogłabyś jakąś polecić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nadal szukam dobrej szkoły jogi w Warszawie i jeszcze nie znalazłam takiej, którą mogłabym polecić

      Usuń
  9. B12 nie bierzesz? dawka zawarta w fortyfikowanych płatkach nie jest wystarczająca na weganie http://ervegan.com/2014/12/witaminab12/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jakie fortyfikowane płatki drożdżowe się przyjmuje… większość dostępna na rynku nie ma żadnej informacji o ilości wit z grupy b na opakowaniu i takich nie biorę, ale specjalne firmy ow foods, gdzie jest dokładna informacja jak dawkować - jest to forma suplementu (firma produkuje dobrej jakości suplementy) i dzięki temu nie muszę dodatkowo przyjmować witb12, której zresztą samej przez dłuższy czas nie powinno się brać - tylko razem z innymi wit. z grupy b

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=qqIT1B4tLzk - tutaj więcej o tym mówiłam

      Usuń
  10. osz no ! 4 raz będę pisała ten komentarz :) wspaniała przemiana , ja w styczniu miałam wysyp na całej twarzy, zostało po nim pełno blizn i przebarwień :( nie znam przyczyny tego wysypu, od zawsze miałam i mam trądzik, raz lepiej raz gorzej, może i ja muszę poprawić swój sposób odżywiania, mam zamiar z zsk zamówić kwas migdałowy i robić toniki peelingi, nie wiem czy to wiele zdziała, ale peelingi kosmetyczne są dość drogie, widziałam że Ty przeszłaś przez takie, jestem ciekawa ile wyniosły Ciebie te zabiegi, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Julia. Ryby tez sa bogate w kwasy omega 3. Co sadzisz o takiej diecie ktora jest w 90% taka jak Twoja, ale nadal jem ryby?

    OdpowiedzUsuń
  12. to co ty jesz same warzywa i owoce praktycznie?

    OdpowiedzUsuń

© Julia Caban | Blogger Template Created by pipdig