DIETA, a WŁOSY - czego brakuje Twoim włosom do zdrowia i pięknego wyglądu?


Rozdwajają Ci się końcówki i Twoje włosy są kruche?
Potrzebujesz białka, nasyconych kwasów tłuszczowych, a także cynku i żelaza.


Wolno rosną Ci włosy?
Potrzebujesz witaminy D, l-glutaminy, krzemu i argininy.


Masz problemy z łupieżem?
Wprowadź do swojej diety więcej cynku, magnezu, biotyny, a także witaminy A oraz witamin z grupy B.


Wypadają Ci włosy?
Sprawdź czy nie masz problemów z hormonami, zrób badania hormonalne - [link]te
. Zwróć uwagę na żelazo, cynk, lizynę, witaminę D i nasycone kwasy tłuszczowe w diecie.


Masz tłuste bądź przesuszone włosy?
Jeśli Twoje włosy szybko się przetłuszczają to wprowadź do diety więcej witaminy B2, a jeśli są przesuszone to witaminę A, cynk oraz nasycone kwasy tłuszczowe.


Twoje włosy przedwcześnie siwieją?
Sprawdź czy dostarczasz sobie wystarczającą ilość cynku, biotyny, kwasu foliowego i witamin z grupy B.


Na włosy i paznokcie od dłuższego czasu przyjmuję ten suplement i jestem z niego bardzo zadowolona:
do kupienia tutaj


Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

9 komentarzy

  1. No to czas chyba wypróbować :)
    Świetny post !
    Zapraszam na mojego bloga : http://dystia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana Jula! krotko i na temat :) :*
    Upiecie cudne! Moze tutorialek?! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hej dodasz do postu zdjęcie włosów jak wyglądają z tyłu ? :) super wpis

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie dopisałaś, gdzie możemy te składniki znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) było by to jeszcze przydatniejsze, nie mniej jednak bardzo fajny wpis :")

      Usuń

Youtube

Contact